Úplné zakrytování spodku vozu společně s aerodynamickým tvarováním obrysových světel přispívá ke snížení odporu vzduchu, lepší spotřebě paliva a vyšší jízdní stabilitě. K co nejlepší stabilitě za jízdy v přímém směru napomáhají i stabilizační aerodynamická žebra na bocích zadních sdružených světel.
Na mimořádně nízké hlučnosti se podepsal elektromotor s tichým chodem za všech otáček, ale i pečlivé utěsnění všech partií karoserie s ohledem na nižší aerodynamický hluk, anebo nasazení akusticky pohltivých a izolačních materiálů optimálně uspořádaných kolem kabiny, včetně použití zvukově izolačního čelního skla a skel dveří.
V režimu podpory brzdění (BS) se účinně využívá rekuperační brzdění a zlepšuje výkonnost brzdové soustavy v situacích, kdy si řidič přeje výrazněji zpomalit, např. v dlouhých sjezdech v horách.
Vodíková budoucnost
Potřeba hledání alternativ k fosilním palivům je zřejmá a zcela reálná – a v Toyotě jsme toho názoru, že správnou cestou kupředu je vodík. Jde o nejhojněji zastoupený prvek v celém vesmíru. Najdeme jej prakticky ve všem, od vody až po rostliny. Ukrývá dost energie na to, aby mohl dodávat energii našim domácnostem a budovám. A nyní je připraven sloužit i jako palivo v automobilovém průmyslu.